Pravica do odstopa od nakupa, vračilo ali menjava blaga

 

VRAČILO BLAGA ZA FIZIČNE OSEBE


Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: prodaja@gluhicom.si.

Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Odkupnih ali PPN pošiljk ne sprejemamo v nobenem primeru.

Blago mora biti neuporabljeno, nepoškodovano, v enaki količini in v originalni nepoškodovani embalaži. V primeru nakupa naprav (GPS, športne ure, GSM aparati, prenosni računalniki...), katerim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran. Pri programski opremi ne sme biti odprt varnostni pečat.

Priložena mora biti kopija računa in obrazec za vračilo. Kupnino za vrnjeno blago (vrednost kupljenega blaga) bo Trgovina Gluhicom kupcu vrnila na transakcijski račun takoj, ko bo pregledala vrnjeno blago in ugotovila, da vrnjeno ustreza zgornjim pogojem, najkasneje pa v 14 dneh od pisnega odstopa od pogodbe in vračila blaga.


Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati Trgovini Gluhicom. 
 
Stroške vračila krije potrošnik/kupec sam. V primeru, da blaga potrošnik ne more vrniti po pošti nas mora o  tem pisno obvestiti, da se dogovorimo za drug način prevzema in temu primerno povračilo stroškov.
Naslov za vračilo/menjavo blaga prodajalcu je Gluhicom, Žiri, d.o.o., Jezerska ulica 1, 4226 ŽIRI.

 

 
VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE


Če je kupec pravna oseba, zanjo ne veljajo odločbe ZVPot. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev oziroma pogojev, ki jih s stranko posebej dogovorimo. 
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličite na 04/510-6090 ali nam pišite na prodaja@gluhicom.si .

 
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK


Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da sta pošiljka ali blago v njej poškodovana oziroma da vsebina ni popolna, nas o tem obvestite v čim krajšem možnem času oziroma najkasneje v 8 dneh od prevzema. Prosimo vas, da poškodovano blago fotografirate, tako da bo jasno viden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka kurirske službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Fotografije nam posredujte na elektronski naslov prodaja@gluhicom.si​ skupaj s kratkim opisom poškodb, vašimi kontaktnimi podatki (telefonsko številko) in številko vašega naročila. V primeru, da je prišlo do poškodbe pri transportu, bomo po prejemu fotografij in ostale dokumentacije vložili odškodninski zahtevek pri kurirski službi, ki vam je paket dostavila.

 
Predlagamo, da če je paket že na zunaj vidno poškodovan, prevzem paketa takoj zavrnete dostavni službi in ga ne prevzamete!