Reklamacije

 

Garancijska popravila

 

Zraven vsakega kupljenega izdelka, ki ima garancijo, prejmete garancijski list. Na garancijskem listu so izpisani pogoji in trajanje garancije ter seznam pooblaščenih servisov. 

Priporočamo vam, da se v primeru reklamacije obračate direktno na pooblaščeni servis, saj boste na ta način skrajšali rok popravila in servisu natančno pojasnili, v čem je problem. 

Izdelke lahko pošljete na garancijsko popravilo na stroške servisa, vendar vam svetujemo, da jih prej pokličete in vprašate, s katero dostavno službo imajo pogodbo, da vam ne zavračajo PPN pošiljk.

 

Garancija ne velja za poškodbe, ki so nastale zaradi malomarne uporabe, zaradi previsoke ali prenizke električne napetosti, udara strele, mehanske poškodbe itd. V primeru neupravičenih garancijskih zahtevkov vam lahko pooblaščeni servis zaračuna stroške sprejema na servis in pregleda aparata.

 


 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?