Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine »Gluhicom«, s katero upravlja podjetje Gluhicom, Žiri, d.o.o, (v nadaljevanju Gluhicom), so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 46/06 - odl. US, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, v nadaljevanju ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
 
Ob registraciji v sistem trgovine uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata uporabnika in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti podjetja Gluhicom in kupca.

 

 

 DOSTOPNOST INFORMACIJ 

 

Gluhicom med vsebinami spletne trgovine zagotovlja naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (naziv in sedež podjetja, številko registracije, davčno številko).
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
  • Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dobave).
  • Cene, ki so jasno in nedvoumno določene, pri čemer je razvidno prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza.
  • Način plačila in dostave.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop od pogodbe, če in koliko znaša strošek vračila izdelka.
  • Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 
NAČINI PLAČILA


Trgovina Gluhicom omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu blaga. Naročeno blago plačate dostavljalcu hitre pošte GLS ob prevzemu. Pri dostavi s hitro pošto GLS ne plačate nobenih dodatnih stroškov. V primeru, da izrecno zahtevate dostavo z drugo dostavno službo, vam lahko zaračunamo dodatne stroške poštnine, manipulacije in provizij. 
  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu blaga v trgovini.
  • Plačilo s plačilnimi ali kreditnimi karticami ob osebnem prevzemu blaga v trgovini. 
  • Plačilo po predračunu (nakazilo na TRR). V primeru bančnega nakazila se kot predračun upošteva spletno naročilo, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov. Blago se kupcu pošlje po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
  • Plačilo preko plačilnega sistema PayPal. Pri tem načinu plačila se lahko popust zmanjša za vrednost, ki je navedena v fazi naročila.
  • Plačilo z Moneto.

Pri naročilu bele tehnike je plačilo izključno po predračunu, razen če ni s stranko drugače dogovorjeno.
Vse cene na spletu veljajo kot cene za plačilo z gotovino ali po predračunu, plačilo s karticami ali drugimi plačilnimi sistemi lahko zmanjša popust na redno prodajno ceno.
Trgovina Gluhicom kupcu izda račun v papirni in/ali elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški in navodili o možnosti odstopa od pogodbe.

 


CENE


Redne cene označujejo cene, ki veljajo v trgovini Gluhicom.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.
Cene v fizični trgovini v Žireh se lahko razlikujejo od cen na spletni strani Gluhicom. Za vsa naročila preko spleta, tudi za naročila z osebnim prevzemom v trgovini v Žireh, veljajo spletne cene.  
Pridržujemo si pravico do nenamerne napake v ceni in možnost neizdobave blaga po napačni ceni, objavljeni na spletu.
 
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili kar se da ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Gluhicom kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo Gluhicom kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med Trgovino Gluhicom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Trgovina Gluhicom potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Trgovino Gluhicom, kot za kupca.

 


POSTOPEK NAKUPA

 

  1. Naročilo sprejeto: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani Trgovina Gluhicom vedno dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko Trgovina Gluhicom naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovina Gluhicom lahko zaradi preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga Trgovina Gluhicom nima na zalogi v lastnem skladišču, je Trgovina Gluhicom vezana na dobavo s strani njenjega dobavitelja in na čas, v katerem lahko dobavitelj dostavi blago do Trgovine Gluhicom ali neposredno do končne stranke. Preko elektronske pošte Trgovina Gluhicom kupca sproti obvešča o dobavi blaga. Če je rok dobave nerazumno dolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Trgovini Gluhicom, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavila, ali pa celotno naročilo razveljavila. Trgovina Gluhicom ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga Trgovina Gluhicom nima na zalogi v lastnem skladišču.
  3. Blago odpremljeno: Trgovina Gluhicom v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Trgovina Gluhicom v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o možnosti in načinu vračila blaga, ter kontaktnim podatkom za primer zamude pri dostavi ali za primer pritožbe.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO/MENJAVA BLAGA


Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: prodaja@gluhicom.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Odkupnih pošiljk ne sprejemamo v nobenem primeru. Blago mora biti neuporabljeno, nepoškodovano, v enaki količini in v originalni nepoškodovani embalaži. V primeru nakupa naprav (GPS, športne ure, GSM aparati, prenosni računalniki...), katerim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran. Priložena mora biti kopija naročila. Kupnino za vrnjeno blago (vrednost kupljenega blaga) bo Trgovina Gluhicom kupcu vrnila na transakcijski račun takoj, ko bo pregledala vrnjeno blago in ugotovila, da vrnjeno ustreza zgornjim pogojem, najkasneje pa v 14 dneh od pisnega odstopa od pogodbe in vračila blaga.
 
43.č člen ZVPot določa:
»Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.
Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«
 
43.d člen ZVPot določa:
»Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:
– izpolnjevanja pogodbe ali
– sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.«.
 
Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati Trgovini Gluhicom. 
 
Stroške vračila krije potrošnik/kupec sam. V primeru, da blaga potrošnik ne more vrniti po pošti nas mora o  tem pisno obvestiti, da se dogovorimo za drug način prevzema in temu primerno povračilo stroškov.
Naslov za vračilo/menjavo blaga prodajalcu je Gluhicom, Žiri, d.o.o., Jezerska ulica 1, 4226 ŽIRI.

 
VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE


Če je kupec pravna oseba, zanjo ne veljajo odločbe ZVPot. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev oziroma pogojev, ki jih s stranko posebej dogovorimo. 
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličite na 04/510-6090 ali nam pišite na prodaja@gluhicom.si .

 
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK


Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da sta pošiljka ali blago v njej poškodovana oziroma da vsebina ni popolna, nas o tem obvestite v čim krajšem možnem času oziroma najkasneje v 8 dneh od prevzema. Prosimo vas, da poškodovano blago fotografirate, tako da bo jasno viden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka kurirske službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Fotografije nam posredujte na elektronski naslov prodaja@gluhicom.si​ skupaj s kratkim opisom poškodb, vašimi kontaktnimi podatki (telefonsko številko) in številko vašega naročila. V primeru, da je prišlo do poškodbe pri transportu, bomo po prejemu fotografij in ostale dokumentacije vložili odškodninski zahtevek pri kurirski službi, ki vam je paket dostavila.
Predlagamo, da če je paket že na zunaj vidno poškodovan, prevzem paketa takoj zavrnete dostavni službi in ga ne prevzamete.

 
NAVEDBA NEOBSTOJA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE


Peti odstavek 43.č člena ZVPot določa:
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka (to je pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pri katerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. ) tega člena pri teh pogodbah:
1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.

 
STVARNA NAPAKA


Po Zakonu o varstvu potrošnikov je napaka stvarna kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 
REKLAMACIJA


Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o stvarni napaki v pisni obliki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, sme od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Pravice potrošnika prenehajo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila ZVPot in zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

 
GARANCIJA


Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec kontaktira Trgovino Gluhicom, kjer vam bomo posredovali željene informacije.
Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine. Enake pravice pripadajo tudi kupcem, ki se po ZVPot ne štejejo za potrošnike.
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine oziroma se s prodajalcem sporazumno dogovori za zamenjavo za drug izdelek (na primer nov ekvivalenten model, če stari ni več dobavljiv).
Če izdelka v garancijskem roku ni mogoče popraviti in se zamenja za nov izdelek, velja za novi izdelek polna garancija, ne glede na to, koliko garancijskega roka je že preteklo za reklamirani izdelek.
Garancijo uveljavljate neposredno na servisu, ki je izpisan na garancijskem listu. Predlagamo, da jih kontaktirate, s katero brezplačno pošto jim lahko pošljete izdelek v popravilo. Z vse informacije smo vam na voljo na telefonu 04/510-6090 ali e-mail naslovu prodaja@gluhicom.si .

 
DOSTAVA


Trgovina Gluhicom bo blago dostavila oziroma v dogovorjenem roku. Stroški dostave so jasno izpisani v postopku naročila.

 
IZJAVA O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV


Družba Gluhicom, Žiri, d.o.o. jamči za zasebnost. Izjava o zasebnosti določa način uporabe osebnih podatkov na spletni strani gluhi.com in gluhicom.si (v nadaljevanju: Gluhicom) in se ne nanaša na druge spletne strani družbe Gluhicom. S tem, ko obiščete stran, privolite v to, da se zbirajo in uporabljajo vaši podatki v skladu s to politiko. Politika o zasebnosti je skladna z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS, št. 59/99 s spremembami in dopolnitvami).

Družba Gluhicom ne bo nadzorovala, urejala ali razkrila osebnih podatkov brez vašega pisnega soglasja, razen če je to dolžna storiti zaradi:

1. zakonskih zahtev
2. varovanja pravic ali premoženja družbe Gluhicom
3. uveljavitve spoštovanja pravil in pogojev uporabe


 Zbiranje osebnih podatkov
Osebni podatki se zbirajo v primeru, če pri nas naročite določeno storitev oziroma proizvod oziroma ko se preko te spletne strani opravi določena transakcija na vašo zahtevo, kot npr. posredovanje informacij o proizvodih in storitvah, nakup proizvodov ali pa nalaganje proizvodov s spletne strani. Osebni podatki, ki jih bomo zbirali, lahko obsegajo vaše ime, naslov, družbo ali ime organizacije, službeni elektronski naslov, službeni telefon, službeni ali domači naslov, podatke o vašem delovnem mestu, podatke o vaši družbi in podatke o kreditnih karticah.

Na tej spletni strani se ravno tako lahko zbirajo podatki o vašem obisku, kot npr. ime ponudnika internet storitev in IP naslov, preko katerega dostopate do interneta; datum in čas dostopa do spletne strani; spletne strani, na katere dostopate, medtem ko ste na tej spletni strani in internetni naslov spletne strani, s katere ste prišli neposredno na našo stran. Ti podatki se zbirajo z namenom izboljšanja spletne strani, analiziranja trendov in administriranja.
 
Uporaba osebnih podatkov
Osebni podatki, ki se zbirajo na tej strani, se uporabljajo za delovanje strani in za opravljanje storitev oziroma izvedbo transakcij, ki ste jih zahtevali ali v katere ste privolili.

Gluhicom lahko uporabi vaše osebne podatke, da:
- zagotovimo boljše in bolj učinkovito servisiranje strank
- izboljšamo samo spletno stran ter ponudbo storitev in proizvodov
- naredimo stran uporabniku bolj prijazno tako, da vam ni treba vsakič vnašati istih podatkov
- vas obveščamo o pomembnih informacijah glede proizvodov ali storitev, ki jih nudi, vključno z novostmi in obvestili.

Z namenom olajšati komunikacijo in obisk te spletne strani, se lahko podatki, zbrani na strani gluhicom.si kombinirajo s podatki, ki jih zbirajo druge spletne strani družbe Gluhicom d.o.o..

Z vašim dovoljenjem vam lahko pošljemo informacije o drugih proizvodih in storitvah, in/ali posredujemo informacije našim partnerjem, ki vam ravno tako lahko pošljejo informacije o njihovih proizvodih oziroma storitvah.

Za namene raziskav bomo podatke o obiskih spletnega mesta združili z anonimnimi demografskimi podatki in jih morda uporabili za ponujanje ustreznejše vsebine. V nekaterih delih spletnega mesta gluhicom.si z omejenim dostopom bomo podatke o obiskih spletnega mesta z vašim soglasjem združili z vašimi osebnimi podatki, da bi vam lahko ponudili vsebino, prilagojeno po meri. Če nam ne date soglasja, vam prilagojena storitev ne bo na voljo in vaših osebnih podatkov ne bomo združili s tistimi o obiskih spletnega mesta.

Če se prijavite na novice ali se strinjate, da boste prejemali promocijsko elektronsko pošto, lahko Gluhicom uporabi tehnologijo, ki javlja, da ste kliknili na povezavo, ki je bila navedena v elektronski pošti. To informacijo lahko združimo z vašimi osebnimi podatki z namenom, da vam posredujemo bolj specializirano elektronsko pošto oziroma informacije. Vsaka elektronska pošta vsebuje povezavo, ki vam omogoča, da prekinete prejem takšne elektronske pošte.

Gluhicom občasno najame druge družbe, ki opravljajo določene omejene storitve v našem imenu, kot je internet gostovanje, pošiljanje elektronske pošte, odgovarjanje na vprašanja strank glede proizvodov in storitev ter pošiljanje informacij o naših proizvodih, posebnih ponudbah in drugih novih storitvah. Tem družbam bomo posredovali le tiste osebne podatke, ki so potrebni za opravljanje storitev. Te družbe so zavezane, da tako zaupane osebne podatke varujejo ter jih ne uporabljajo za noben drug namen.

 
Varovanje osebnih podatkov
 Razen v primerih, ki so določeni v tej politiki, Gluhicom in njegovi partnerji ne bodo posredovali osebnih podatkov tretjim osebam brez vašega dovoljenja. 

Ta politika o zasebnosti in možnosti, ki jih izberete na tej spletni strani, se nujno ne nanaša na osebne podatke, ki ste jih posredovali družbi Gluhicom v okviru drugih spletnih strani. 

Gluhicom lahko pošilja periodično elektronsko pošto, s katero vas obvešča o tehničnih storitvah oziroma o varnostnih vprašanjih, ki se nanašajo na proizvode oziroma storitve, ki ste jih zahtevali. Pri nekaterih storitvah je kontakt s stranko bistven del storitve. Zato ni mogoče izbrati možnosti, da vam te elektronske pošte ne bi pošiljali. 

Gluhicom varuje osebne podatke. Gluhicom uporablja različno tehnologijo in postopke, ki pomagajo varovati vaše osebne podatke pred nepooblaščenim dostopom, uporabo ali razkritjem. Osebni podatki, ki jih posredujete, se shranjujejo na strežnikih, do katerih ima dostop samo pooblaščena oseba, in se nahajajo v zavarovanih prostorih. Kadar posredujemo občutljive podatke oziroma informacije (npr. številka kreditne kartice) preko interneta, uporabljamo enkripcijo, kot je npr. SSL (Security Socket Layer) protokol.

 
Uporaba piškotkov
Ko prvič obiščete spletno mesto, se v vaš računalnik shrani piškotek (če je brskalnik nastavljen tako, da jih sprejema), če ste spletno mesto že obiskali, pa spletni strežnik, prebere piškotek, shranjen v vašem računalniku. Eden od namenov uporabe piškotkov je zbiranje statistike o obiskanosti spletnega mesta, opisane zgoraj. Piškotki se ne morejo uporabiti za pogon programov ali za prenos virusov na vaš računalnik.

Piškotke uporabljamo tudi za zbiranje podatkov o tem, katere povezave stranke kliknejo. Te podatke uporabljamo za ugotavljanje, ali strankam res pošiljamo informacije, ki jih želijo brati. Zbiramo jih v združeni obliki in jih ne povezujemo z vašimi osebnimi podatki. 

Uporabljati utegnemo tudi spletne signale, imenovane tehnologija prozornih gifov ali oznake ukrepanja. Ta tehnologija nam pomaga ugotoviti, koliko obiskovalcev je kliknilo določene elemente (kot so povezave ali slike) na določeni spletni strani mesta Gluhicom.si . Ne uporabljamo jih za dostop do podatkov, ki bi omogočali vašo osebno prepoznavo pri Gluhicomu, temveč kot orodje za zbiranje statističnih podatkov o uporabi spletnega mesta Gluhicom.si. Te statistične podatke sicer utegnemo deliti s partnerskimi podjetji, vendar drugim podjetjem nikdar ne dovolimo, da na naših mestih postavijo spletne signale. 

Če svoj brskalnik nastavite tako, da ne sprejema piškotkov s spletnega mesta gluhicom.si, si boste še vedno lahko ogledovali besedilo na straneh, ne boste pa mogli uporabiti možnosti za prilagoditev po meri ali pa se naročiti na storitve, ki so na voljo. 

 
Sprememba politike zasebnosti
Gluhicom si pridržuje pravico, da to politiko spremeni kadar koli. Pri tem vas bomo vedno obvestili o vsebinski spremembi politike, tako da bomo spremembo objavili na domači strani spletne strani ali pa vam bomo poslali obvestilo o spremembi.

 
 
KOMUNIKACIJA


Trgovina Gluhicom bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
iz njih bo jasno razviden pošiljatelj,
označene bodo različne akcije, promocije in druge tržne tehnike (prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih)
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
Trgovina Gluhicom bo izrecno spoštovala željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

 
ODVEZA ODGOVORNOSTI


Trgovina Gluhicom se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovina Gluhicom ne uspe dosledno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Trgovina Gluhicom kupca obvestila o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se Trgovina Gluhicom trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije obravnavati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga.

 
PRITOŽBE IN SPORI


Trgovina Gluhicom se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se Trgovina Gluhicom prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in skladno z določbami Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Trgovina Gluhicom spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovina Gluhicom se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb, ki je na voljo na spletnih straneh je enostaven za uporabo in zaupen.
Trgovina Gluhicom bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
 
Spletna povezava do EU platforme za spletno reševanje potrošniških sporov dobite s klikom TUKAJ

 
 IZJAVA O ZASEBNOSTI

Dostop do spletne strani in njena uporaba sta podvržena določbam besedila tega pravnega obvestila in določbam zakonov in drugih predpisov, ki veljajo v republiki Sloveniji. S pristopanjem in uporabo te strani vsak uporabnik sprejema in soglaša, brez kakršnih koli omejitev, navedene pogoje uporabe in priznava, da je vsakršen sporazum med obiskovalcem oziroma uporabnikom te spletne strani in podjetjem Gluhicom, Žiri, d.o.o., Jezerska ulica 001, 4226 ŽIRI, v nadaljevanju Gluhicom, podvržen določbam tega pravnega obvestila in drugim veljavnim določbam v republiki Sloveniji.

Če se z navedenim v prvem odstavku, brez kakršnihkoli omejitev, ne strinjate, Vas prosimo, da takoj zapustite našo spletno stran!

Spletna stran in njena celotna vsebina, vključno s celotnim besedilom in slikami, je v izključni lasti podjetja Gluhicom in je avtorsko zaščitena, vključno z vsemi pridržanimi pravicami, razen če ni izrecno drugače določeno. katerakoli vsebina, ki predstavlja znak, vzorec oziroma drug znak razlikovanja, je istočasno bodisi registrirana, bodisi neregistrirana blagovna znamka ali storitvena znamka oziroma druga pravica podjetja Gluhicom oziroma druge osebe v skladu z zakoni in predpisi, ki urejajo varstvo pravic intelektualne lastnine. Uporaba katerekoli vsebine je brez izrecnega pisnega dovoljenja imetnika spletne strani prepovedana. Blagovne znamke in logotipi so v lasti blagovnih znamk, ki jih predstavljajo.

Prepovedano je distribuiranje, spreminjanje, preslikavanje, izdajanje, licenciranje ali prodajanje teh vsebin brez pisnega soglasja podjetja Gluhicom.

To stran uporabljate na svojo lastno odgovornost. Gluhicom, njegovi zastopniki ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba udeležena pri nastajanju, proizvajanju ali nudenju te spletne strani, ne odgovarjajo za kakršnokoli neposredno, posredno, naključno, posebno, posledično ali drugačno škodo, ki izvira iz ali je v zvezi z uporabo te spletne strani oziroma njene vsebine, ne glede na to, ali temelji na pogodbi, civilnem deliktu, objektivni odgovornosti ali čem drugem, čeprav so bili opozorjeni na možnost nastanka takšne škode.

Spletna stran lahko vsebuje povezave do drugih strani, ki so v lasti ali so vodene s strani drugih pravnih ali fizičnih oseb. Tovrstne povezave nudimo zgolj zaradi priročnosti. Gluhicom ne nadzoruje, vodi in ni odgovoren za vsebino ali zasebnost in njeno varstvo pri teh straneh. Brez omejitev v tem odstavku se Gluhicom še posebej odpoveduje kakršnekoli odgovornosti v primeru, da te strani:

- posegajo v pravice intelektualne lastnine tretjih oseb
- so netočne, nepopolne ali zavajajoče
- ne zagotavljajo primerne varnosti
- niso uporabne ali ustrezne določenemu namenu
- vsebujejo viruse ali druge škodljive vsebine
- so žaljive ali sicer vzpostavljajo odgovornost

Gluhicom ne podpira vsebino ali druge izdelke in storitve, vsebovane na teh straneh. Če vzpostavite povezavo s takšnimi spletnimi stranmi, storite to na lastno odgovornost, brez moralne, kazenske ali odškodninske odgovornosti s strani podjetja Gluhicom.