Dostava

 

Načini dostave

 

Dostavo naročenih izdelkov za nas opravljata Pošta Slovenije in GLS, ki naročene artikle, če so na zalogi na našem skladišču, praviloma dostavita že naslednji delovni dan.

Če ste kot način plačila izbrali "Plačilo po povzetju", bo pošiljka praviloma poslana s hitro pošto GLS. Če želite, da vas kurir pred dostavo pokliče po telefonu ali obvesti po elektronski pošti, to dopišite v opombe k naročilu.  Možnost prevzema imate tudi na mnogih GLS paketomatih,  bencinskih servisih, trafikah in drugod. Če želite, da vam kurir paket pusti na enem od dostavnih mest, to napišite v opombah. Seznam paketomatov, GLS paketnih trgovin in sledenje pošiljki najdete tukaj.

 

S Pošto Slovenije pošiljamo vse pošiljke, ki niso odkupne (so plačane po predračunu, s karticami, sistemom Paypal, Moneto, ali po pogodbi). 

Prav tako s Pošto Slovenije pošiljamo vse pakete, katerih teža presega 50kg. Za vse pošiljke nad 50kg teže (običajno izdelki bele tehnike), je potrebno plačilo po predračunu. Če v času dostave niste dosegljivi, vam bo poštar pustil obvestilo in boste lahko pošiljko prevzeli na svoji pošti oziroma se s pošto dogovorili za čas dostave.

 

Strošek dostave

Strošek dostave za naročila do 99,99 eur znaša 5,00 eur. Za vsa naročila v vrednosti 100,00 eur ali več je dostava brezplačna, razen če pri izdelku v fazi naročanja drugače označeno. Občasno imamo za nekatere ali vse izdelke akcijo brezplačne dostave tudi za naročila do 100,00 eur. 

 

Dostava na drug naslov

Vse pošiljke, ki niso udkupne, lahko dostavimo tudi na drug naslov kjerkoli v Sloveniji. V fazi naročila napišite željeni naslov za dostavo. Pogoj za dostavo na drug naslov je, da je blago že plačano.

 

Dobavni rok 

Vsi izdelki, ki so na zalogi v našem skladišču, bodo predvidoma odpremljeni isti dan, če potrdite naročilo do 11. ure dopoldne. Izdelki, ki niso na zalogi v našem skladišču, so predvidoma dobavljivi v roku, ki je izpisan pri izdelku na internetni strani.

Če piše pri izdelku, da je na zalogi pri našem dobavitelju, je predvidoma dobavljiv v dveh do treh delovnih dneh.

 

Odvoz starega aparata pri nakupu bele tehnike

Pri nakupu novega aparata bele tehnike vam s Pošto Slovenije omogočamo odvoz starega aparata.

Nov aparat vam dostavimo do vrat stanovanja in poskrbimo za odvoz starega. Stari aparat mora biti primerno popravljen za odvoz (pritrjeni odpirajoči se deli, odstranjene cevi, primerno očiščen).

Odvoz starega aparata je plačljiva storitev (10 eur), ki jo lahko izberete v koraku nakupa, kjer izbirate način dostave. Možen je samo odvoz aparata iste vrste (na primer, pri nakupu hladilnika ne morete zahtevati odvoz pralnega stroja). 

 

Obravnava poškodovanih pošiljk 

Če pri prevzemu opazite, da je pošiljka že na zunaj poškodovana ali je bila odprta, ZAVRNITE prevzem pošiljke! 

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-mail naslov prodaja@gluhicom.si ali po telefonu na številko 04/510-6090. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, zunanje in notranje embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.